Glädjerus på Soreca!

Ja, som rubriken säger, här på Soreca är vi super glada just nu, ja, i alla fall jag! Jo, som ni kanske har märkt så har jag köpt en trav häst, vid namn Royal Pride. Han ska då bli Marys "mentor". Då jag hade tänkt köra in henne. Men i alla fall. I söndags så kördes Pride faktiskt i ett lopp. Kanske inte ett V75 direkt, men ändå. Ja, jag körde honom inte, såklart! Men de var minst lika spännande att stå vid sidan om och heja på. Men i alla fall. Han låg väl ganska bra till, 4-5 sådär. Men i slutet! Vilken fart han fick upp! Han låg precis jämte ledar hästen. Och enligt mig gick båda i mål samtidigt. Men mål fottot visade, PRIDE VANN! Med typ 3 cm! Herre gud vad glad jag blev. Och fatta vad kul de var att få se en EGEN häst skritta runt där, med svenska flaggan som täcke över alla selar. Herre gud asså!
Men i alla fall. Jag har ju försökt rida honom, och jag kan säga såhär. Han är klart bättre att köra än att rida, men men.
Pride in action!
Ja, de var nog allt? SÅg ni att S Lollipop är tillbaka, och TILLSALU! Den ponnyn kan gå långt säger jag bara!
// R

2011-06-06 | 10:41:50 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» ///A

O vad kul att Pride vannn!!! så kul! Hoppas han vinner ännu mera ! Juste skulle jag kunna få köpa Lollipop? Hon komer trivas riktigt bra!

2011-06-06 // 11:03:25
» R

Ja, de var verkligen jätte kul, de är väldigt många som vill köpa Lollipop. Men jag vet inte om S är beredd att sälja, ska kolla

/ R

2011-06-06 // 11:29:38
» hallonpajjj

vad kul att pridde vann skulle vilja köpa lollipop jag har skickat ett mejl om at jag vill bli medlem kolla gärna det. hon kommer få det jätte bra i mitt stall.

2011-06-06 // 11:35:50
» //A

Hej Och Jag Vill Så Gärna Även Att Jag Ser Att Flera Är Intresserade Så Behöver Jag Värkligen Lollipop! För Annars Kommer MIn Ridskola Aldrig igång :(

2011-06-06 // 15:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback