Svåra val..

Hej!
Förlåt för den dåliga uppdateringen. Men eftersom att de är sommar nu, eller snart i alla fall. SÅ vill jag inte sitta vit datorn hela dagen. Men i alla fall. Som ni vet så har jag ett antal hästar just nu, och då ska jag säga såhär. Jag har tagit de svåra beslutet att lämna ut Dissan på foder. Ni kanske inte kommer ihåg honom? Fast ni borde göra de, för han är svår att glömma. Men i alla fall, ni ska få lite kort info om honom.
Namn: Distraktion (Dissan)
Kön: Valack
Ras: B-ponny korsning (Fullblod/shettis/welsh mm )
Född: 1998
Färg: Brun m svart man och svans, samt tuppkam
Värdens bästa ponny, ens bästa vän.
Jag vet inte om jag ska lämna ut honom en. Men jag kan inte låta honom stå och skrota hela sommaren. Han vill ut och leka! Så kommer de rätt person så....
Sedan så vill jag säga att S kanske inte kommer att vara så aktiv, detsamma med E. Så ni får prata med mig istället. Ha en bra sommar!
/ R

2011-06-12 | 18:29:59 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback