R is back!

Hello igen!
Jodå, ni läste rätt. R är f.o.m nu tillbaka på Soreca!
Jag har haft väldigt ont om tid för bloggen den sista iden. Med skolan, läxor och hela FYRA riktiga hästar att ta hand om.
Men, nu ska jag försöka komma tillbaka. SÅg att J skulle ha en jul tävling, vilket låter hur kul som helst, lycka till!
Och, vet ni vad som det bara är MINDRA än en månad kvar till? Jo....*trummvirvel*... SORECAS ÅRSDAG!
Yippi! Och då, DÅ ska ni få se på uppdatering, tänkte nämligen göra hela 10-20 inlägg bara den DAGEN! Hur låter de?
I alla fall, jag ska försöka ta tag i mig själv och hjälpa J lite med Soreca nu. Och börja skriva lite mer om mig och mina hästar. För som ni kanske vet, så står de bara tre hästar här hemma hos mig nu, Classic, som rids fem dagar i veckan av sin medryttare. Pix som jag tränar regelbundet, Och så Dissan som nu har fått en liten medryttare som ska hjälpa till att sätta igång honom.
Jag tittade runt lite på era bloggar, och jag blev lite paff, typ 90% av alla har ju slutat?!
Hoppas att vi får in fler läsare, och fler som vill börja i lufthäst världen!
Och justdé! Ni som fortfarande är intresserade av en IRL träff, KOMMENTERA!
Ni får säkert ett till inlägg ikväll.
Hörs!
/R

2011-11-29 | 13:17:01 | | 7 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» iza

jippi ska snart börja blogga på stuterimoon

2011-11-29 // 16:19:37
» Neiwada

Guud va kul har saknat dig R!!!

2011-11-29 // 16:40:59
» Dimsdale

Ja, R!

Gud, vad man har saknat dig :o Och J också såklart!

Jag HOPPAS att jag kan komma till IRL träffen. Problemet är att jag inte får träffa personer som jag "träffat" på internet, vilket många andra inte får heller... Men vi får se :D Kan bara hoppas!! :D

Och blogga så mycket som möjligt :D <3

2011-11-29 // 16:58:36
» Rosgården

Va bra att du är tillbaka R!Jag tror att MÅNGA har saknat dig!

2011-11-29 // 17:47:48
» rosgården

Jaa,vad kul att du kommit tillbaks,R!Jag tror att MÅNGA har saknat dig!!

2011-11-29 // 17:48:59
» wir

Är superglad för att ni båda kommit tillbaks!!! :D IRL träff skulle va svårt, då jag bor i stockholm, men jag skulle älska att komma!

2011-11-30 // 08:27:33
» ELLLIINN

ska ni ha IRL-träffen på Göteborg Horse show??? Skulle vara kul att träffa er...

2011-12-02 // 16:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback