<3

Hej! Sorry för dålig uppdatering<3 jag har haft lite prov att plugga till, stallet(riktiga) att vara i VARJE dag förutom måndagar då jag har en egen liten häst(på riktigt) förutom på måndagar då jag har en medryttare <3 Sedan har jag en annan blogg också som jag försöker vara aktiv på, och den enda form av komentarer på den bloggen är pikar, och jag får höra hur lite folk bryr sig om min häst och sedan NOTHING! :(
Jaja, sluta deppa<3
Fly har varit underbar och vi börjar verkligen komma upp i klasserna och vi är tajtare än någonsin! Anastasia kommer definitivt åka hem snart då hon varit jätteduktig dem senaste dagarna och Indie har jag faktiskt lyckas leda med grimma och grimskaft runt hela hagen utan att hon gjorde ett enda utfall mot mig eller försökte fly :)
------------------
Men idag hoppade jag med Fly, hahah cp hästen var superpigg och galopperade på stället, sparkade bakut, och stegrade<3 känner att jag borde låta henne få en liten lekdag någon gång för hon verkar så spänd... <3
Men hon var duktig. Hoppade ca 70cm som högst<3
Anastasia fick ett dressyrpass och hon börjar söka sig nedåt och jag kan börja böja och ställa henne lite bättre nu :) Duktig flicka. Indie och jag tog den vanliga promenaden runt i hagen :)

2011-10-07 | 19:01:54 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Hanna

Usch...Kul att det går så bra med dina hästar iallafall, särskilt Indie! :D

2011-10-07 // 20:49:56
» J

Tack<3 ja :) det går framåt! :)

Kram J

2011-10-08 // 09:25:25
» Anonym

vad är din andra blogg?



2011-10-08 // 10:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback