Blir bara bättre och bättre!

God eftermiddag läsare!
Idag så tränade jag hoppning med Pix. Och jag säger bara, den ponnyn blir bara bättre och bättre!
Enda problemet är att hon brukar dra upp huvudet, ta bettet och dra iväg, och då får jag inte stopp på henne!
Jag har övervägt att byta till ett starkare bett, (Hon går på 3-delat) Men jag bestämde mig för att testa en typ av martingal på henne istället, jag har redan testat en vanlig. Men den gillade hon inte, gick bara och kastade med huvudet! Men så hittade jag en typ av martingal. Som hon gick jätte bra på! Lite pigg blev hon, men de gick hyfsat tycker jag. Hon ska bara ha martingal när jag hoppar. Inte i dressyren. Men, nu ska ni få se lilla Pixs outfit för dagens hopp pass.
Svart allround sadel
Svart aachen träns
Grått schabrak
Ben skydd fram (Bara när vi hoppar)
Martingal (Bara när vi hoppar)
Så, jag kommer nog att lägga upp ett inlägg om "R tippsar" ikväll, så håll utkik!
/R

2011-10-23 | 16:46:33 | Outfits | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Custens lufthästar

Sv till R: Jag kommer inte kunna rida en shettis så länge till för jag börjar bli för lång. Och jag skulle vilja kunna utvecklas i olika grena med ponnyn men tack i alla fall :)

2011-10-23 // 16:55:15
» Custens lufthästar

Hur blev det med designen jag gjorde till er? Ska ni inte använda den? :O..

2011-10-23 // 18:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback