Dagen + ev. en överraskning!

Hej, håller på med en liten överraskning till er alla men får se om det blir av. Så kolla in bloggen mycket dem senasta timmarna/dagarna<3
-------------------------------
I alla fall så ska jag också säga att Anstasia är till salu eftersom att hon inte ska tillbaka till Maddjo. Någon som är inresserad? MAILA!
Verkligen en supermysig ponny. Unghäst fortfarande men har god kapacitet att gå långt!
Lite bilder:
Så kom ihåg: MAILA! Först till kvarn! <3 :)
-----------------------------------------------
Anastasia fick vila idag och Fly fick gå i skrittmaskinen. Jag ledde Indie runt i hagen och hon börjar bli riktigt mysig att hantera nu. Men jag vill inte gå för fort fram i början. Sedan när hästen väl litar på en så kan man gå lite fortare fram men början är en känslig tid.
Sedan åkte jag bort till Ponnypenny:)

2011-10-11 | 20:30:52 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Whitebrook

Hejj! Jag kan inte mejla nu men jag gör det så fort jag är hemma från skolan!! :) <3

2011-10-12 // 07:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback