Förlåt för den dåliga uppdateringen

Hej i alla fall, har provat det mesta med Tess och trots att hon bara är maxad d-ponny och Fly är liten d-ponny så känns Tess mycket större och lite gänglig om man säger så. Jag har under de dagarna jag haft henne ridit lite dressyr, uteritt och sånt. Men idag red jag lite markarbete mot hoppning! :D
Det gick super men Tess blev ganska pigg och har ganska stor galopp så det gick väl sådär då och då men det gick helt okej för att vara första gången och hon hoppade verkligen som en gud!!
Fly har jag ridit som vanligt men jag känner att jag har nog lagt lite mer energi på att lära känna Tess. Det går ju bra med Tess i all fall.
Med Indie har det gått helt super super!! Igår longerade jag henne med träns och sadel och det märks att hon är van vid det men att hon inte har mått så bra av det förut. Nu gick det i alla fall bra, men hon bockade lite i galoppen. Hon kan komandona väldigt bra också!! :D
Det går ganska bra att vara i stallet också och idag longerade jag henne igen. Inga problem!!
/J

2011-10-30 | 00:14:43 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback