lol

daaaaaaag med J idag :D
först kom vi hem till mig och åt, sen popade vi pop corn! fast den första påsen blev.. ja vad ska man säga? FAILAD?! omg.
det blev inget med hästarna hos mig idag eftersom att jag var riktigt mätt och inte kunde gå ner för trappan XD
men jag ska ialla fall ut och rida Hip Hop och Q sen vilket kommer bli über mysigt! ska nämligen rida ut på båda i den fina dimman som har lagt sig över GBG i 3 dagar nu. så på med refelxen och bara lunka i skogen i någon timma <3 pluttisar.

3 f*cking prov denna veckan som man måste plugga på samtidigt som man har stallet (på riktigt), sen bloggen och sen vill man ju vara med kompisar såklart också.
HAHA hatar skolan just nu... även fast alla kompisar är där och sååånt...

imon blire till att rida Power i dressyr (OMG?!) och Prins i hoppning. kommer bli första gången jag riktigt "hoppar" med honom. bara haft markarbete med upphöjda bommar än så länge! men tror det kommer gå suuuuuper eftersom att jag börjar lära känna honom utan och innan nu, och vi litar på varandra nu. var lite veligt i början, men nu så!

veckans blogg kommer upp senare i kväll hoppas vi på!

PUSS
//S

2011-10-03 | 19:33:08 | | 6 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Hjerpe Stall

Vad bra att det går bra med Prins! :) <3

kram hjerpe stall

2011-10-03 // 21:24:34
» ELLLIINN

hette han inte Prince?

2011-10-04 // 18:47:38
» ELLLIINN

hejsan varför ändrade ni hur bloggen ser ut???? den såg bättre ut förut. Men den är snygg nu också!!!

2011-10-05 // 15:30:16
» R

Hehe, ja. Jag ska fixa allt igen, störde mig på att bakgrunden där vi skrev var rosa, nu blir den vit istället :)

/R

2011-10-05 // 18:15:44
» stuterimoon (I)

den har inte fixats för mig ser bara den när man har på något ställe

2011-10-05 // 18:37:56
» Anonym

Uppdatera!!

2011-10-05 // 19:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback