Outfit tävling!

Så! Jag sa ju att de skulle komma en tävling, i alla fall. Nu är de så, att jag ska ha en Outfit tävling.
Ni ska, helt enkelt designa en egen outfit. MEN!
De finns en regel, ni ska välja en av MINA hästar (Classic,Pix,Dissan och Sweetie) och göra outfiten och utgå från deras färg!
Dressyr eller hoppning, rosa eller blå. Spelar ingen roll! Allt ni behöver göra är att mejla till [email protected]
Med alla BILDER på era outfit, kan vara enstaka bilder, som på mina outfit, eller ett enda kollag.
Fattar ni? Ni kan t.ex ha med de här.
Schabrak
Sadel
Träns
Stigbyglar
Lindor
benskydd
hjälp tyglar
spön
osv..
Men, ni ska BARA designa hästens outfit, inte ryttarens. Låter de kul? Hoppas de, mina tävlingar brukar inte få så många anmälda nämligen, ni får anmäla max 3 st olika outfits.
Vinnaren vinner, en länkning, en gäst bloggning och ett "plakat/rosett" designat av MIG!
Börja mejla in!
/R

2011-10-25 | 20:55:54 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Hjerpe Stall

Kan jag få se en bild på alla så jag vet vilken färg dom passar i? :)

2011-10-26 // 16:20:57
» R

De klart :)

Om ni kollar under kategorier, och klickar på R´s hästar. Så finns alla där! :)

/R

2011-10-26 // 17:15:06
» Wir

Ska så göra det när jag kommer hem från stallet!:D

2011-10-30 // 09:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback