Söker häst igen!

Hejsan! Någon som säljer lite hästar? :)
Jag söker iaf en ponny. Vill helst inte ha en storhäst. Vet inte varför men jag vill bara inte det. Spelar ingen större roll med ras och sånt men maila mig gärna om ni har någon häst. Jag har väldigt svårt för att hitta hästar som jag verkligen gillar så det kommer nog att bli ganska så svårt att hitta en häst :/
----------------
Igår hoppade jag i alla fall terräng med Fly. Hon var ganska så pigg och glad men drog inte när jag bad henne. Det gick super att rida och hon tvekade inte på någonting! :D

2011-10-24 | 09:00:36 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Hjerpe Stall

Kul att det gick så bra med Fly! :) <3



kram hjerpe stall

2011-10-24 // 15:38:46
» ELLLIINN

jag tycker oxå att det är svårt att hitta hästar till salu!!! Jag föder upp fjordingar och andra raser... Dimsdale ska få en som är till salu... men JAG har ett föl som heter Palle! Palle är en nordsvenk! Jag vet stor häst men men det är det jag har!

2011-10-24 // 18:07:35
» Grållan

Hej!

Såg att du sökte en häst. Har ganska många hästar till salu och självklart så får du låna hästen innan du bestämmer dig. Hoppas att det kan vara någon som passar!

Hälsningar zafirgården!

2011-10-24 // 19:31:20
» starlufthästar

Hej,jag har mejlat,har två hästar till salu,ni kan se vilka i mejlet.

2011-10-24 // 20:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback