städat

japp, som rubriken säger så har jag städat, lagat mat till 9 pers, diskat och tvättat hela dagen... vi ska få gäster ikväll o pappa o min lillebror är och tävlar pingis. tror han vann. han tävlar faktiskt elit nivå ;) *stolt syrra*
hahah men brukar inte vara stolt över någon av mina syskon men det e faktiskt as bra av honom att jobba sig upp till eliten i pingis.

men gästerna kommer vid 6 tiden, så det e ca 3 ½ h kvar och jag har inte fixat mig en skit :O måste nog börja med det snart.
måste även hinna hoppa Hip Hop en stund. min fina prinsessa :')
---

angående frågestunden så måste ni vara bättre på att komentrera om ni vill att jag skulle svara i ett videoinlägg?
så vi kör igen: DOM SOM VILL ATT JAG SKA SVARA PÅ FRÅGESTUNDEN I ETT VIDEOINLÄGG KOMENTERAR. MÅSTE VARA MINST 10 KOMENTARER FÖR ATT JAG SKA GÖRA DET.

---

men det känns lite som om ni glömer bort mig nu när J fixar med designen mm. hon gör MASSA inlägg och jag hinner inte med..
har sjukt mycket läxor o prov. 4 st nästa vecka.
och killar. ha-ha. visst, jag har hållt på med en kille här i typ 4 veckor. vi har snackat hela tiden utan avbrott.
och ja, vi har hånglat b.la, men vi är inte tsm!
vill inte det heller.
men känns ändå som om han utnyttjar mig och bara tror att det är ok att bara komma när han vill och hångla och sen inte höra av sig på 2 dagar. sen komma igen. JAHOPP thats life typ eller?
jaja... det har ju inte med bloggen att göra så :)

---

men glöm inte kometarerna nu då :*

PUSS
//S

2011-10-22 | 14:41:29 | | 7 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» stuterimon(I)

hej

vill jätte gärna har skickat ett mejl till dig

2011-10-22 // 14:56:45
» Neiwada

Vill jätte gärna ha svaren i ett video inlägg.



// Neiwada

2011-10-22 // 15:55:52
» J

Haha, S det har ju kommit fler än 10 komentarer! I det inlägget där du skrev om frågestunden xD

Kram J

2011-10-22 // 16:17:35
» stuterimon(I)

kom igen S alla vill du har fått jätte många frågor och dom flesta vill säkert att du svarar i videoinlägg

2011-10-22 // 16:47:08
» Kungsgården

Ja, gör ett video-svar :D

2011-10-22 // 22:53:12
» Custens lufthästar

Komigen! videoinlägg! :D

2011-10-23 // 10:09:03
» Holmens Stuteri

Video-inlägg! :D

2011-10-23 // 11:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback