Tess

Hej! Nu har jag äntligen hitttat en häst som jag är intresserad av.
Tess heter hon. Hon är en connemara, d-ponny, 4 år. Hon är riden ganska så mycket trots att hon är så ung och har både hoppats och ridits dressyr. Jag ska vidareutbilda henne och rida lite mer terräng med henne och sånt. Det verkar lovande. Jag har henne på prov nu ett tag och ska se hur hon känns. Hon kom igår och var lite spänd men gick in i boxen och fick god mat utan att krångla.
Sedan packade jag in alla grejor och sånt :)
Här kommer en bild...

2011-10-26 | 20:58:50 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Simwim

Hejsan! Jätte fin häst!!

Jo jag undrar om du eller själva hela soreca ( R,S o J )

ville kolla min blogg stalllsimwim.blogg.se. Ni/du får jätte gärna kommentera eftersom jag inte fått en enda kommentar! :(

// Simwim´s lufthäststuteri! :-)

2011-10-27 // 20:07:22
» //Stella<3

KUL ATT DU HIITTAD EN påNI du tkr om!

2011-10-28 // 18:49:39
» Neiwada

Hej! Var är Tess köpt?

Jätte fin ponnie :)



// Neiwada

2011-11-01 // 07:05:30
» Simwim

Hej, jätte fin häst!

Jo jag undrar om du ville läsa min blogg lite mera ;)??

JAg läser eran fantastiska blogg varje dag!! <3

Kram Simwim

2011-11-02 // 09:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback