Vad tycker ni?

Snälla hjälp oss på Soreca genom att komentera (Ni med S och R). Vad tycker ni är snyggast för färgkombinationer på schabrak?
Till exempel på många mörkblå schabrak så är det ofta en röd och vit kant på. Vilket jag tycker är ganska så snyggt med mörkblått, rött och vitt tillsammans.
Men vad tycker ni? Det finns ju andra färger som är fina tillsammans också men vad är snyggast på schabrak?
Komentera för fullt för då hjälper ni mig med en jätte bra sak!! :D

2011-10-24 | 16:25:18 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» //Stella<3

Jag tkr att beige, mörk brunt, vit passar bra ihop. t.ex ett beige schabrak med en mörk brun och vit kant? Jag gillar också mörkblåa som "J" gillar med rött och vitt. Vita schabrak med någon kant i en fräsch kan blir snygt=)

Hoppas att du fick hjälp J=)

//stella

2011-10-24 // 17:00:39
» Hjerpe Stall

ljusblått med vit kant :)

2011-10-24 // 17:36:31
» ELLLIINN

jag tycker något färgglatt i t.e.x rosa,orange, gul och grön!! Mkt färger iaf!!!

2011-10-24 // 18:00:48
» J

Tack för alla komentarer! Fortsätt att komentera, jag kollar på allas och ser vad som passar bäst till den eventuella överraskningen som kommer. Måste bara kolla med S och R när jag är klar! <3

Kram J

2011-10-24 // 19:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback