16/8-12

Hello!
Jo, eftersom att Lillan löshoppades igår, och är under igång sättning, så får hon vila idag.
Jag kanske lånar J´s skrittmaskin och låter henne gå där en stund. 
Både Classic och Pix fick joggas ute i skogen igår, och idag ska Pix små hoppas, och då passar jag på att köra lite markarbete med Classic. 
Glömm inte att anmäla er till förklasserna till SM! Och ni som är med i kvalet: Kommentera om ni kan vara med eller inte!
 
Där har ni lite om dagen!
/R

2012-08-16 | 11:18:41 | R's inlägg | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» ida

är det som neiwada hade?? jag kom tre så om det är det vill jag vara med på kvalet:)
liljestallet

Svar: japp! :)
soreca.blogg.se

2012-08-16 // 15:42:01
» Neiwada

Min syster kan vara med! :)

Kram Neiwada

2012-08-17 // 13:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback