Svar på komentar!

EF Skrev:
Naaw kommentarsrutan är söt! Och bilden med dom två hästarna i solnedgången! Kan ni göra en header till mig och JF?
---
Svar: Javisst, jag har inte så mycket tid just nu men jag hoppas att få mer snart, ska göra en header till en kompis också, men sen, maila mig med bilder och färger (färgkoder)
Kram J

2012-02-21 | 18:28:00 | SVAR PÅ TAL | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Astrid

Hejsan jag skulle bara vilja nämna att eran hemsida är jätte bra!

Och här kommer min lufthäst hemsida: www.dimman.n.nu

Om ni skulle vilja vara med i någon tävling eller kanske köpa någon häst eller bara hyra en häst. Så kan ni väl kolla på min hemsida.

Fast eran är sååå mycket bättre!



//Astrid!

2012-02-28 // 16:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback