My bad....

Hello!
Först och främst vill jag be om ursäkt för att jag inte har bloggat så mycket den här veckan, men jag har mycket läger,aktiviteter, och så mycket med hästarna IRL. 
Men, i Måndags så fick både Pix och Lillan vila, eller ja, jag promenerade med båda två. 
Sedan har jag tränat dressyr med Pix både i tisdags och igår, och Lillan har jag tränat som vanligt. 
Men, J ska på läger nu i ca tre dagar, så ni får dras med mig till dess!
Men, jag har som sagt mycket IRL just nu, mycket med hästarna, läger och så är det ju faktiskt sommarlov!
Men, jag slänger upp MASSA tidsinställda så att ni får något att läsa, ni får bl.a höra Pixs och Lillans åsikter, vad de gillar/ogillar. Ni får höra lite om vad jag tränar/hur jag tränar mina hästar, och hur jag gör med mina hästar på sommaren. Ni ska även få höra en annan liten rolig sak, men vad det blir får ni se...!
Så, kom ihåg att kolla in här lite då och då, man vet aldrig när det kommer upp något roligt inlägg!
 
/R

2012-06-28 | 14:23:09 | R's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback