Sadelkammare alá R del 2

Så, här ska ni få se den andra delen av min sadelkammare, nämligen: TÄCKEN!
Jag har haft en enormt många täcken, som jag inte andvände, så jag resade och behöll några, och köpte några nya.
Men, här ska ni få see några av dem.
Täcken:
PIX - Brunt fleece täcke. (Enkelt fleecetäcke, andvänds till det mesta)
MARILYN - Grönt fleece täcke (Samma som ovan)
FIVE - Blå/rött fleecetäcke (Samma som ovan)
PIX - Brunt stalltäcke (Mysigt innetäcke/Under regntäcken)
MARILYN - Grönt stalltäcke (Samma som ovan)
FIVE - Rött stalltäcke (Samma som ovan)
PIX - Bunt regntäcke (Regntäcke/utetäcke)
MARILYN - Grönt regntäcke (Samma som ovan)
FIVE - Vinrött regntäcke (Samma som ovan)
PIX - Brunt vinter täcke (Tjockare vinter täcke, andvänds i hagen när det är kallt)
 
MARILYN - Grönt vinter täcke (Samma som ovan)
 
FIVE - Blå/rött vinter täcke (Samma som ovan)
PIX - Brunt skritt täcke (Skritt täcke i fleece att lägga över sadeln)
PIX - Brunt ridtäcke (Ridtäcke i fleece, vardags täcke åt Pix)
MARILYN - Grönt ridtäcke ( Ridtäcke med foder, vardags åt Marilyn)
SOMMAR:
 
MARILYN - Grönt flyg/regn täcke (Kombi täcke, flug täcke /Sommar täcke)
--------------------------------------------------------------------------------------
Så, där har ni mina täcken åt hästarna,
I nästa del får ni se grimmor/bett och en massa andra roliga saker!
/R
Trackback