Svettig Fly

Hej! Idag red jag ett ganska så ordentligt dressyrpass i paddocken. Det var varmt och jobbigt och hon blev riktigt svettig, me duktig var hon också. Vi kom ett steg närmre passage genom att samla ihop traven ännu mer och vi lyckades i några steg i alla fall :)
Vi övade också på förvänd galopp i båda varven, vilket gick bättre än nånsin :D
Sedan övade vi också på galoppombyten. Jag övade på att byta varannat steg, då och då blev det två galoppsprång emellan, men oftast funkade det faktiskt. Jag tänker inte börja med att byta i varje steg än, men det kommer nog också att komma.
När jag hade övat på det jag ansåg svårast red jag MSV C1 programmet :) Riktigt kul att det gick så bra. 
Trött häst gick in i stallet sedan och blev avduschad. Sedan fick hon stå i hagen tillsammans med Queen och bli torr. Maybe har ju åkt nu också.
Detta är programmet jag red:
Vår outfit:
Jag:
Fly:
Kram J

2012-05-02 | 17:26:35 | Outfits | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Hallonbacken (E)

Haha, ska nog göra fler, men det blev så många bloggar att skapa x) Du får:

http://elinpelinsblogg.blogg.se/images/2010/610023_01_114909800.jpg

2012-05-02 // 18:10:08
» Neiwada

Kul att det går så bra med henne! :D

2012-05-02 // 20:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback