angående köpning av häst.

hej! jag såg att det var någon som hade komenterat förra innläget, h*n undrade om vi ville köpa enhörningar.
men vi vill bara säga att vi har bara "vanliga" hästar i vårt stall!
sååå nu vet ni det :) inga enhörningar!!

puss på er!

// S

2011-04-21 | 15:02:51 | | 11 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» J

Hej hej ! Tycker det är roligt att ni håller på med lufthästar. Jag har haft en men den dog förra året. Så jag undrar om ni har ett föl till salu? Tacksam för svar. Mejla mig på [email protected]

2011-04-22 // 19:03:43
» R

Hej J! Ja, just nu har vi faktiskt ett antal föl tillsalu. Eller ja, föl och föl. Jag har en 1,5 årig shettlands hingst. Svar/vit skäck. Vid namn Rock ´n Roll. Eller kort och gott Rocky. Sedan har S ett föl vid namn Red Wine. Men jag vet inte om hon är tillsalu.



/ R

2011-04-25 // 11:35:59
» en som tycker ni har tråkig designe

hej !

jag tycker ni har tråkig designe , snälla byt men jag gillar inläggen men snälla byt designe :D

2011-04-28 // 10:41:38
» K

Jag håller med den ova byt DESIGNE !!

2011-04-28 // 10:43:13
» Gissa :o

Varför har ni inte skrivit på länge? :o

2011-05-01 // 18:26:12
» Pandi

Hej "soreca" :D

Jag har en lufthäst blogg jag med, föder upp connemara. Plus ridskola och två privathästar... jag har 2 shettisar & en tävlingshäst till salu. =)



//Pandi Kika in min blogg!♥

2011-05-01 // 20:10:41
» R

Gissa: Förlåt os, vi har haft så mycket med allt och ingenting om man ska säga så. De kommer snart ett nytt inlägg. Och då blir det en liten överraskning. och min dator är på lagning, så jag använder min Ipod touch. Så alla bilder har jag inte just nu.

Designen: ja, E, som ni kanske kommer ihåg, ska fixa en heder. kommer snart.



Hoppas ni fortsätter att kolla in bloggen!!!!



/ R

2011-05-02 // 19:23:36
» Anonym

Gissa: Förlåt os, vi har haft så mycket med allt och ingenting om man ska säga så. De kommer snart ett nytt inlägg. Och då blir det en liten överraskning. och min dator är på lagning, så jag använder min Ipod touch. Så alla bilder har jag inte just nu.

Designen: ja, E, som ni kanske kommer ihåg, ska fixa en heder. kommer snart.



Hoppas ni fortsätter att kolla in bloggen!!!!



/ R

2011-05-02 // 19:24:20
» Jenny

Hei, Ska bort i 3 veckor i sommar juli. Kan ni ta hand om min lufthäst Moonlight, det är en 9-årig Hafliner valack som är helt underbar. Lite grinig när man ska kratsa hovarna, men det är bara at ge han en sockerbit då. Han används massa till western ridning. Hoppas på snabbt svar :) Tack för en bra blogg!!!!!!

2011-05-14 // 16:04:56
» Hjerpe Stall

Till Jenny :)

Hej !

Det är såhär att jag hade tänkt att jag kunde ta hand om hästar under sommarn när ägaren ska resa bort så det är bara att skicka ett mejl :)

Läs mer här: http://hjerpestall.blogg.se/2011/may/under-sommaren.html#comment

2011-05-25 // 17:56:43
» Hjerpe Stall

Hejsan

Såg att ni undrade om jag kunde ta hand om några av era hästar i sommar, ja det kan jag jätte gärna! :)



Ni kan väl skicka ett mejl när ni vet datum osv =)

2011-05-25 // 17:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback