En liten ide, och välkommen!

Välkommen J!
Som ni säkert har märkt så har vi fått in en till Soreca person på bloggen. Nämligen J. Förlåt alla som har kallat sig J, Hehe, vi får helt enkelt lära oss att se skillnad. Men i alla fall. Jag satt här uppe nu, väldigt tidigt på morgonen, och hade väldigt tråkigt. Så jag började tänka på alla hästar som jag har. Jag har ju.
Classic
Sto - C-ponny - f.2002 - Skimmel
Distraktion (Dissan)
Valack - B-ponny - f.1998 - Brun
Sweet Dreames (Sweetie)
Sto - Shettlandsponny - f.2003 - Svart
Red Hot Chilli (Chilli)
Sto - liten d-ponny - 3 år - Avblekbar skimmel U: Classic
Ja, de var de hästarna. Nu är de så. Att jag tänkte ha en liten "tävling" mellan er medlemmar. JAG (R), hade tänkt "byta" med er. Ni ska få testa Dissan i en hel vecka! Och så ska jag få testa en av era hästar! Ja, för jag har lite tråkigt med att bara rida samma hästar hela tiden. (hehe..)
Så de tyckte jag var en bra ide, jag får en av era hästar i en vecka, och ni får dissan i en vecka. Men tänk vad ni kan säga. Ni har fått rida Sorecas Dissan i en hel vecka. Kom ihåg, han är en b-ponny, hoppar med lätthet 1.20 och är korsning mellan bl.a welsh/Ridponny/Connemara/fullblod. Ja just de, fullblod.
Allt ni behöver göra är att mejla in, ( kom ihåg, mejlets rubrik "R". ) Och beskriva eran häst noggrant. Och helst ha en bild med. Tävlingen avslutas nu på lördag. Dvs 13 augusti 2011. Vad säger ni? Låter de som en bra ide?
Tack för mig!
/R

2011-08-10 | 08:21:08 | SVAR PÅ TAL | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback