Normal dag...

Hej hej!
Nu är jag hur trött som helst, idag kom Lina och skulle rida Dissan. Och samtidigt skulle jag rida Pix.
Lina älskar (som ni vet) rosa/lila och lena furberg schabrak, så hennes outfit var idag lila. Hon red med bara ett schabrak och en maggjord. Och körde lite "skoj" ridning idag.
Jag red dressyr på pix, men jag orkade verkligen inte sätta ihop en outfit. Så jag tog de som låg på hyllan.
Linas outfit:
Färg: Lila
Lina:
Svarta ridbyxor och en lila tröja
Svarta ridstövlat (+ hjälm och väst) och ett lila allround spö
Dissan:
Svart Aachen träns och lila schabrak
Lila fleece lindor och en svart mag gjord
Pix outfit:
Färg: Okombinerad ( e de ens ett ord?.. )
R:
Reflex jacka och svarta ridbyxor
Svarta back-on-track strumpor och svart underställs tröja
Pix:
Svart allround sadel och svart Aachen träns
svart schabrak och svarta catago boots
Svarta lindor
--------------------------------------------------------------------------
Så, just de, jag har funderat länge på att köpa en ny häst, men jag har tagit beslutet att "ta tillbaka" classic istället. Jag har mejlat M (Morces.blogg.se) som rider henne så förhoppningsvis kommer hon hem redan nästa vecka :)
/R

2011-12-11 | 19:23:27 | Outfits | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» A

Men M älskar ju Classic ....:-'(

2011-12-11 // 21:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback