långt ner...

jaa... jag kom långt ner i placering på tävlingen :(
jag kom på 5:e placering. dom flesta skulle nog vara glada över den platsen, men det blir inte jag när jag vet att han kan gå mkt bättre och inte springa in i hindren -.-
3 nerslag på usel tid.

men nu ska jag inte beklaga mig mer!
jag red med R i dag :D fast hon red sin riktiga medryttarhäst -.- FUSSSSKIIIIT!   men jag red då Roxie som jag ska omskola till gymkahnna (stavning)ponny :D mkt roligt.

imon blir det hoppträning med Power för tränare :D fast det blir markarbete-50 cm. fast det behöver han för att han aldrig lyfter på benen -.-

men ville bara säga att Cherry pie är sold till en tjej som vill vara anonym. en han trivs bra där :D hade inte sålt honom till nån annan faktisikt ;)

det var allt från mig!

// S


2011-01-31 | 19:47:02 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback