depp, så skit i det du!

måste bara få skriva av mig...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

vem orkar med lufthästar?!
.
så sjuukt tråkigt ibland!
.
jag sitter hemma och tänker: faan vad töntig jag är! jag springer runt och låtsas att jag rider på nåt som inte finns! kan det bli töntigare?.
.
nu tänker ni säker: hur kan hon tycka så?? hon är en av dom som gjort Soreca till det det är idag!
men så är det inte alls! NI har byggt upp Soreca med era mail och komentarer, det enda vi har gjort är att skriva om hur våran dag såg ut.
.
lufthästar! det var ju kul så länge det varade... jag har vuxit upp!
.
tänk om någon kommer på mig!!!!!!! jag kommer bli mobbad resten av livet!
.
jag trodde jag kunde fortsätta med detta mer, men det e super tråkigt!
.
jag slutar!!!!!!!!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------

hoppas inte ni tog illa upp! och som sagt så slutar jag inte förräns i höst...
TA INTE ÅT ER!!! ni får inte sluta, för det e ni som gjort soreca till vad det är idag!
utan erat stöd hade jag slutat för länge sen!
så tack! :P

//S

2011-07-10 | 21:02:51 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Custens lufthästar

Hej!

Synd att du ska sluta med lufthästar :( Jag stängde just ner min blogg för jag slutar också. Ni kan nå mig på mail ett tag till sen kommer mailkontot att tas bort också. Tyvärr

2011-07-12 // 09:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback