vackert!

äntligen är det vackert väder här i gbg!! och det kommer hålla i sig jätte länge!
så nu ligger både vädter och humöret på topp! + att det är "lov" !
idag blire till att rida alla hästar!
Lollipop är tillbaka! guuuuuuuuud vad jag saknat henne! hon var ute på foder till några som vill köpa henne, så dom fick ha henne på foder för att "känna" på henne... men jag vill inte sälja min ögonsten....
MEN INTE DEPPA NU S!!!!!!!!

jaja, för snart ett halvår sedan, så sålde jag roxies första föl till sorecas första medlämm: vippy_ på stallet.se . men! jag har nu bestämt för att ta tillbaka honom av personliga skäl!
info om honom:

Namn: Cherry Pie.
Ålder: 5 år.
Färg: grå/vit skäck.
Kön: hingst.
inriktning: hoppning, fälttävlan.
kategori: C, men inte slutmätt.
ras: korsning.

så han och Lolli är tillbaka på soreca efter en lång tid!

och vi har fått ganska många bud på bl.a Bilbo, och många förfrågningar om vi har några hästar tillsalu, men har du frågor så melja till [email protected] !

och nu lite bilder på min lilla Cherry:







OBS!! ALLA BILDER ÄR GOOGLE BILDER!!!!!!!!!!

men nu ska jag ut och skritta en långritt på cherry!
//S

2011-06-04 | 18:13:13 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sebbe (Zorbas personal)

Hej vad söt Cherry va :) Kan ni svara på mitt mejl så vore ni gulliga :)



Sebbe

2011-06-04 // 21:01:20
» ronia

hejsan! hade gärna velat ha den där cherry ja!

jag vill ha en till hingst till mitt lilla stuteri,jag tycker mycket om hingstar och tycker att den här hästen var jättesöt!:)

2011-06-06 // 16:53:13
» Custens lufthästar

jag längtar tills han kommer!! :D

2011-06-30 // 10:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback