åsikt

helloooooo underbara personer framför datorn!
nu är det så att jag tänkte först berätta om en tjej och en kille (ej sann) och sen fråga lite frågor till er som jag tycker att ni kan svara på.

jo, dom har snackat oavbrutet i ca 3 veckor nu, och har skrivit om ALLT. så en dag så skulle killen, tjejen och tjejens kompis , ses på ett café. de snckade i ungefär 15 min innan allt började.
dom satte nämilgen igång och kyssas. och det gjorde de i 1 timma innan hon o hennes kompis (som föresten var ganska ensam under denna timman HAHA) skulle gå.
efter det så sågs de igen senare samma kväll av en ren slump. då började dom igen.

de är INTE tillsammans eller nått, utan bara bra kompisar.

men hon förväntade sig ju att han skulle skriva nått gulligt på sms sen, men nää.
det ända hon fick var: "vaken? :*<3"
japp....
så nu till frågorna:

1. tycker ni att killen skulle skriva nått mer på sms sen, även fast de inte var tsm?
2. skulle tjejen kontaktat honom istället för att vänta på att han skrev?
3. skulle du kunna se denna personen i ögonen mer?
4. har du upplevt nått sånt här?
5. har du varit riktigt, riktigt kär och verkligen kännt att, detta är den rätta?

HAHAH kom inte på fler frågor nuuu...
svara jätte gärna på dom!

PÖSS

//S

2011-10-13 | 21:36:59 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» //Stella<3

1. Jag tkr att han skulle messat ngt iaf om dem hade ngt på gång.

2.Om hon va iintresserad så kunde ju hon ha messat men då verkade hon kanske för påträngande?

3. Fattar nt riktigt frågan? ska se om det är så som jag tror:O När dem kysstes kunde dem ha mer ögonkontakt ja

4. Nej..=)

5. Nej det har jag nt men jag har varit lixom kär flera månader i samma kile.

2011-10-15 // 07:16:38
» Dimsdale

1.Ja, men bättre att han skrev något än att inte göra det alls :)

2.Ja, han kanske tänker samma sak som tjejen.Kanske han sitter och väntar på ett sms från tjejen?

3.Ja, det skulle jag.

4.Nej

5.Ja, men sedan märkte jag att han var grymt fel och inte den rätta alls.

2011-10-17 // 15:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback