Hejhopp!

Hejsan! Idag vare träning med laget, precis som igår :) Idag hoppade vi lite mer och det gick jättebra jämfört med igår <3 Hon bytte en del men jag lyckades "korrigera" det rätt :) Vi hoppade en liten bana och jag hoppade en kombination på 120cm som högst :D
Orkar inte skriva så mycket men det gick bra iaf :) Sedan red jag ut på Anastasia, det gick inte så bra :/ Hon skyggade för en massa saker och försökte sticka med mig. Men annars gick det väl bra.
Indie lät mig ta på henne grimman idag. Hon kom fram och när jag tog fram grimman så blev hon lite på sn vakt men hon lät mig ta på den och knäppa den. Sedan tog jag av den igen och hon galopperade iväg igen. Fri. <3

2011-10-02 | 15:28:01 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback