.

Får damp på alla dessa rubriker... Nice
Ville bara berätta att under dem två dagar som jag inte har skrivit om så har jag hunnit med ganska så mycket med Happyland. Alice red honom igår och det gick faktiskt väldigt bra!! Han börjar sänka huvudet nu och kommer inom ett tag att gå i form :D Sedan har jag tränat en del med Fly och imorgon är det Holmens tävling. Jag hoppar 90cm. Han kan ju så mycket mer men jag vill inte pressa henne eftersom att hon är tävlad så pass lite ändå. Men hon verkar trvis väldigt bra och verkar inte stressad eller nåt! :D På torsdag är det dimsdales teamtävling och då hoppas vi att laget ger allt och tar hem ett litet fint pris! :D
Vill även säga att en av deltagarna ska flytta och kan inte stanna i laget. Därför finns det snart ett plats ledig. Tjejen ska vara med över tävlingen men sedan ska hon flytta och därför blir det en plats ledig. Ponnypenny sa att hon var intresserad. Är du fortfarande det? För isåfall finns det snart en plats ledig för dig och en häst! :D
Och sist men inte minst: Alfred blev galopperad med ryttare igår och det gick super! Ett stort steg framåt för honom! :D
Alfred:

2011-09-12 | 22:18:25 | | 6 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Whitebrook

Jag är också intresserad av att vara med i laget ;)

Ifall Ponnypenny inte är det..

2011-09-13 // 15:02:28
» J

Whitebrook: okej då står du nästa i tur då :)

Fast hon flyttar inte på ett tag så det blir ju inte innan dimsdales tävling som är på torsdag :)

Kram J

2011-09-13 // 15:09:48
» ELLLIINN

Varför sak Dimsdale sluta??? ÄLSKAR hennes stall! Snälla svara!!!! Bli jätteglad då!

2011-09-13 // 17:56:04
» J

ELLLIINN: Hon ska ha samma sida som Kungsgården. Hon kommer bara ha 3 hästar kvar men hon kommer fortfarande vara kvar. Fast på Kungsgården istället :)

Kram J

2011-09-13 // 21:52:49
» ponnypenny

Jo! jag är intresserad! klart! men måste man träffas på riktigt då :S

2011-09-14 // 16:31:57
» J

Ponnypenny: Kul att du är intresserad! :D Hon åker på Fredag :) Dagen efter Dimsdales tävling. Vi kan komma överens vilken/vilka dag/dagar vi ska träna :D

Kram J

2011-09-14 // 19:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback