:''''(

dumpade killen idag.......
kändes inte rätt när vi låg där i soffan och kysstes...
tog det på sms, och han svarade inte på ca 2 timmar. trodde seriöst att han hade tagit livet av sig.
sen svarade han. han var helt förkrossad och sitter nu hemma med ett brustet hjärta pga MIG!
han skriver att jag var hans dröm och framtid, och att han inte är något utan mig.
men jag klarade inte av att vara med honom. super snäll och kul, men inte en "S styyle", om man säger så.

skulle man se mig i skolan imon så kommer jag inte att vara lik mig själv.
mina ögon kommer att vara svullna av allt gråtande. mitt ansikte kommer vara likblekt utan kärlek.
MEN VAD SKULLE JAG GÖRA??? kunde ju inte gå runt och låtsas älska honom när jag inte gör det..
vad ska jag göra nu när vi måste ses varje vecka på konfan? vad ska jag säga, och hur ska jag agera?

detta är hemskt att ni ska behöva läsa. ni är ju igentligen bara intresserade av lufthästarna här på Soreca och bryr er nog igentligen inte ett skit om mitt liv, även fast ni tycks tro det, men det är riktigt skönt att få skriva av sig när man gjort nåt dummt eller deppar.
aldrig varit så ledsen som nu... och hur ledsen är inte han då??!

tar seriöst livet av mig om inte livet blir bättre.
hade ju depp period innan killen, men sen var allt liksom perfekt?? livet kunde inte bli bättre då.
men om inte livet blir bra nu så... visst skriv en liten komentar om att "finns via mail om du vill prata <3"
HAHA.
nej, inget blir bättre av att jag snackar med en person som jag i verkligheten inte känner.
måste prata med en person brevid mig...

så om du känner mig på riktigt, kom så fort ni kan till mig imon, för jag vill gråta och ha en axel att luta mig mot.
så fort som möjligt!

en av mina bästa depp låtar:



lyssna på hela, så förstår ni hur jag känner mig nu......

PUSS
//S

2011-09-13 | 21:24:00 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» J

Jag kan imon efter stallet men vet inte när det blir...

Love you, J

2011-09-13 // 22:08:37
» R

OK.S, nu vill jag att du lyssnar på mig. Att deppa löser inga problem. Du vet att jag finns här. Men jag kommer inte att komma med några dumma saker att säga som att " de kommer gå bra, jag lovar" de är just de. Man kan inte lova något. Livet gör som de vill, gilla läget. Jag kommer bara lyssna. Inget annat. Och S, sluta deppa ihop nu!! Tänk positivt! Jag kan inte säga om allt kommer att bli bra. För jag vet inte. Men jag fins här. Kanske är jag osynlig för vissa, men de är deras problem! :)



Yours truly,

R

2011-09-13 // 22:59:56
» //R

hej S!

jag älskar också den låten , jag brukar faktiskt lyssna på den låten när jag är så deppig som dig.

jag förstår hur det känns att dumpa killen och det är defnetift ingen bra känsla.

2011-09-17 // 16:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback