:)

Nyheter nyheter:
  • Imorgon ska hela laget åka och tävla hos Dimsdale :) Hoppas att det går bra! :D
  • Imorgon eftermiddag(efter tävlingen) kommer Anastasia och det ska bli superkul!
  • Det har blivit lite konstigt med vem som ägde Tashi men nu ska i alla fall Jag och Stall chiquita dela på honom. Delägare :D
  • Happyland är tingad av Dimsdale, och ska då tillbaka till henne alldeles snart. Han har skött sig så bra så han är så gott som klar nu :) Han har tränat på det mesta som vi har satt upp som mål innan han får åka och har klarat allt det utmärkt.
  • Om ni går in på Stall Långedals hemsida så finns där en underbar liten ponny till salu. Han är inriden men fortfarande ganska ung. Gå in på fliken "Till Salu" eller på "Våra Lufthästar" och scrolla ned tills ni hittar Remember me.
  • Långedals unghäst Sweet moon dancer ska eventuellt komma och bli inriden av mig men det är inte säkert.
Japp, det var allt jag kom på än så länge. Kolla gärna in på sidan. A på långedal är ju rätt ny och hon vill ju också komma in i det sköna Lufthästgänget :D
---------------------------------------------------
Dagen då:
Idag blåste det ju en del så alla hästar fick en tur i paddocken. En i mitt hopplag var och tränade på sin häst inför Dimsdales tävling imorgon och jag frågade om hon ville rida Happyland. Han skötte sig exemplariskt och det var jättekul att se hur duktig och bra han blivit. Hon red inte länge så när hon var klar så red jag ut i skogen och hoppade terräng. Han hoppade över allt utan att tveka och ha är absolut redo för att bli en fin liten häst åt
Dimsdale :) Han brydde sig inte ens om att det blåste så. Utan fortsatte bara glatt över alla hinder.
Sedan red jag bara lugnt i manegen på Fly. Vi galopperade inte utan travade bara över en "bana" av bommar. Bara för att göra henne smidig och så. Sedan red jag Alfred, han var duktig och han blev galopperad utan longeringslina idag :) Det gick super! :D Han är smart!! :D

2011-09-14 | 21:03:08 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback