FAILDAG!! :D

Haha, Idag var jag och A från långedal hemma hos R och red lite. Vi hoppade först och det gick super. Sedan höjde jag lite och allt blev helt FAIL!! :D Haha Film på det kommer senare. Fly var lite... konstig. Sedan hoppade vi Happyland, Filip och Wille. Det gick ganska bra förutom att Happyland var extra bockig, om man säger så xD R fick rid Happyland lite också och hon trillade av några gånger men dem lyckades komma igenom en bana tillsammans tan större skador... Jag fick även prova att hoppa Wille och det gick faktiskt bra. Red honom lite snabbt i dressyr också och han är verkligen en dröm! :) Fick även hoppa Filip och han skötte sig bra!
Sedan gick vi ut i skogen med A - Altana, R - Pix och jag på cp Fly. Haha. Fast hon var faktiskt ganska duktig. Dock var inte Pix lika duktig när vi skulle hoppa över ett vattenhinder. Fly och Altana klarade sig över bra. Pix klarade sig bra på en sida vattnet, medan R mysti mitt i. Lerig och underbar! :) Pix stannade, det gjorde inte R. Vi har film på det men  vi orkade inte lägga upp det så vi får se hur det blir. :)
Film om dagen och även min och Fly's failrunda kommer snart. En liten snutt på när jag hoppade 1.20 med Fly, och då gick det bra. :)

2011-09-19 | 16:44:43 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» stuterimoon (I)

vad roligt ni verkade ha det!!!

2011-09-19 // 17:05:52
» J

HAhahhahaha!! JAAAA!! :D

2011-09-19 // 18:31:30
» ELLLIINN

okej det verkade kul men cp ponny var inte snällt alltså!!!

2011-09-20 // 17:49:46
» J

ELLLIINN: Jag skojade ju bara? Dessutom finns hon faktisk inte...

Kram J

2011-09-21 // 07:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback