Glömmer ni bort de eller?

Hejsan alla trogna läsare (Och icke trogna läsare)
Jo, idag så har jag gjort en hel del.
Först så hade jag VÄRLDENS längsta och segaste dag i skolan, slutade 15.05. Och då var de bara att slänga sig på cykeln till Soreca. Jag var lite sen då jag hade tänkt hinna en hel del.
Men jag hade tur, min fina stall skötare hade redan mockat och fixat allt hö.
Gud vad skönt! I alla fall, så började jag med att ta in Pix och Wille. Båda två skulle få hoppa idag. Pix ska få
träna på lite höjder, och Wille ska jag bara fokusera med att få honom ÖVER hindren, då han är lite osäker i hoppning. Så, jag började med Pix. Den ponnyn är fantastisk! Hon bara flyger över hinder på 1.25 m!
Efter kanske en timme så var de Willes tur. Han var lite osäker, men jag la bara upp hinder på ca 40 cm.
Han tvekade rätt mycket. Men sedan gick de galant! Även om han är en dressyr ponny så behöver alla hästar en varierad träning, då de blir uttråkade annars.
Wille hoppade jag i ca en halv timme, och avslutade med lite dressyr. Nu ska ni få se lite va min och WIlles outfit!
Brun hoppsadel
Brunt träns
Bruna senskydd(fram)
Beig schabrak
Sedan, när Pix och Wille var klara, så hämtade jag Sweetie, hon fick lite snabb dressyr idag, och vi hade..
Lila "mjukis" tröja
Svarta ridbyxor
Lila strumpor
Lila ridspö
Svarta ridstövlar
Svart ridhjälm
Svart allround sadel
Lila schabrak
Lila lindor (Fram)
Svart träns
------------------------------
Sådär, efter att jag tränat med Sweetie tog jag in Classic och ställde henne i J : s skritt maskin. Och så Dissan då, den lilla killen får bara stå inne.
Men, nu glömmer väl INTE min dressyr tävling, de finns ett inlägg om den, med rubriken "The winner takes it all"
MVH
/R

2011-09-15 | 19:30:25 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» J

Du har anmält mig va? Skickade mail. :) Du såg/läste det eller? Så jag är med? :D

Kram J

2011-09-15 // 21:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback