Horse :)

Hejsan, jag har ju inte skrivit så mycket om Alfred det sista men skulle vilja säga att han är så sjukt duktig! Anastasia går också framåt men Alfred fick hoppa med ryttare första gången idag :) Han var ju spänd och så men sjukt duktig!! :D Anastasia fick galoppera med ryttare för första gången idag och det gick också bra. Hon är väldigt lugn och sjukt duktig. Hon är inte alls lika nervös som förut, hon har även fått resa en del i transporten och är inte alls nervös när hon åker och när hon lastas av och så.
--------------------------------------------------------------
Sen skulle jag också vilja säga att jag letar häst. En d-ponny eller en stor häst. Inte mindre. Gärna en som kan det mesta, ung som jag får utbilda lite själv men som fortfarande är inriden. :) Någon som har en? :) Gärna sto eller hingst. Inte valack, för om det är en hingst så kanske jag skulle vilja ta föl på Fly och jag gillar ston väldigt mycket. (Ni som har Valacker ta INTE illa upp för valacker är helt underbara dem också <3)
Det var nog allt. Kontakta mig via MAIL! :D

2011-09-19 | 18:40:54 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback