Konfan <3

Konfn räddade mitt liv!!!! så sjuuuukt underbart!
typisk som jag är (oftast) så hittar man en kille som man ska ligga och gosa med hela natten lång <3
crusch nr 2 då .... ;) så lätt för att bli kär X) vet inte om det är positivt eller inte. men men...
det är synd att han inte går i min grupp på söndagar utan på onsdagar -.- men jag SKA byta! har både jag och han bestämmt.
men han vill ialla fall ses utanför konfan också, och till och med sova över med mig ingen :D såå jävla cp lycklig!!!
ursäkta uttrycket, har precis kommit hem från kyrkan och inte fått svära på 24 timmar :/
men åhhh :P :P :P ! <33
snygg e han också! haha det jag tittar på igentligen. men ni ska se hans mage! ohhh HEAVEN! så vältränad så det är inte sant!

men jaa nog om det ;)

ska på IFK- Malmö FF nu då med pappa. ska se på IFK GBG fast jag e Gaisare? :p
men GBG vilket som.

ses sen! och då kommer äntligen ett inlägg som handlar om hästar!

// S

ps. han har världens skönaste tröja som jag tog på mig, och sen ville han ha tillbaka den men det ville inte jag, så då vände han mig uppochner och skakade av mig tröjan? :P DS.

2011-09-11 | 14:03:47 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Maddjo

Kan inte du lägga upp en bild på honom?

2011-09-11 // 14:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback