Massor!

Hej! Idag har Alfred och Happyland fått gå i skrittmaskinen för att dem ska vara lugna sedan i transporten. För...
Alfred ska nämligen till Holmens igen och Happyland ska till Dimsdale på Kungsgården :)
Sedan red jag Tashi, vi red ut, hade det bara bra. Hoppade lite terränghinder och bara myste. Han är för underbar<3 Han ska nämligen till Zandgården. Så, nu är han såld :) Fin fina <3
Tashis outfit:(min skippar vi<3)
Färg: Blå
Inriktning: Hopp
Svart aachenträns
Mörkblått hoppschabrak
Mörkblå benskydd
Och en svart hoppsadel(rätt vanlig)
-----------------------------------
Så jag tar min stora hästbuss så att alla fåt plats. På vägen hem igen ska jag åka till Tinkerbells stall och hämta en häst. Som jag i förrgår. :) Så det blir kul!! :) Den ska tydligen vara lite av en problemhäst:

Mischa Asola "Indie"

Namn: TB Mischa Asola
Ras: Appaloosa
Färg: Mörkbrun m. vitt fält på backen med prickar i :)
Kön: Sto
Ålder: 2 år
Mankhöjd: Unghäst
E: Asola
U: Holmens Poccahontas
Annan information: Hon är en ganska nervös häst och det är inte många som går in till henne då hon är känd för att båda sparka och bitas. Hon är svårfångad i hagen och inte vill hon bli riden heller.
----------------------------------
Ja, det var det. Med henne kommer också hunden Tropas som ska göra henne lugnare! Tropas är en shetland sheepgod. Vi får hoppas att det ska gå bra.
---------------------------------
Sedan tävlade jag ju lilla Fly. Läs om det i nästa inlägg :D
-----------------
Anastasia fick en ridtur ut. Det gick super!! :)
Men nu ska jag åka med Happyland, Tashi och Alfred. Jag kanske skriver sen om när lilla Indie kom! :)

2011-09-25 | 16:52:05 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» - Klara

Det blåa schabraket var supersnyggt! Vart har du köpt det? :)

2012-01-22 // 18:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback