shopping

Hej! jag vet att jag inte änns bloggar i närheten av lufthästar längre typ XP men som sagt så har jag ju bloggtorka, så då tar jag inlägg från min anndra blogg ;)
här kommer ännu ett då:

shoppade lite idag ;D :* love it´!
shoppade mest underkläder :)
mest bh:ar.
här kommer 3 st:






och en bild på mig bara för att XP


jag VEEEEEEEET att ni inte vill läsa sånt här!!!!!! ska inte blogga om det mycket alls! eller aa ska försöka.

PS. Ska få köpa Prins av hjerpestall! han kommer nog på tisdag :) DS.

förlååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååt för att ni fick läsa detta! kommer komma ett innlägg snart om bara hästar och min dag. men det blir liksom lite enformigt om man säger så.
//S

2011-09-04 | 17:51:57 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» H

det är lugnt, alla älskar ju bh! xD Kul att du fick köpa prins förresten :D

2011-09-04 // 19:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback