Startlistor - Dressyr tävling

Okej, nu var de dags att sätta upp start listorna för dressyr tävlingen som äger rum på Söndag (25/9).
Den var inte så jätte populär den här tävlingen, så J får anordna Sorecas tävlingar framöver...
I alla fall, start listorna då:
LD:
Kungsgården - I´ll not give up
LC:

Maddjo - Kungens Holliday
S på Soreca - Prins
Kungsgården - Rosie
Wir - Speed of Victory
LB:

Maddjo - Ängens Caruso
Maddjo - Kungens holliday
J på Soreca - Fly like a bird
R på Soreca - Kungens Sir William
Holmen - Red hot Chilli
Holmen - Kungens duches
S på Soreca - Hiphop
Kungsgården - Kungens Willowie
Wir - Callan
LA:

Maddjo - Ängens Caruso
J på Soreca - Fly like a bird
R på soreca - Holmens little Pixie
Holmen - Holmens mancho
Wir - Tristan
KOM IHÅG! - Det är bara en CLEARS ROUND, vilket betyder att alla som får ÖVER 50% får rosett


MVH
/R

2011-09-23 | 20:48:31 | Filmer | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» J

Sorry om jag lägger mig i men jag tror att det är över 50% i LC

70% i LB och ngt annat i LA.

Kram J

2011-09-23 // 21:30:07
» Wir

"Speed Of Victory"! Det var en fin twist de! xD Seed Of Victory egentligen,men det gör inget ;)Nöjd är jag ändå! Kan du göra en bana(paint?) och mejla mig? vore kul att kunna göra det IRL också:D

2011-09-23 // 21:30:18
» J

Hej, förlåt! Jag kollade lite på internet och det stod tydligen att det är upp till klubben att bestämma vid vilken % man ska ge rosett så det är helt ok att ha 50%

det är vanligt! :)

Förlåt för att jag la mig i... var på en CR en gång och då var det mer % beroende på vilken klass man red men det är tydligen upp till klubben att bestämmad det.. Föörlåt<3

Kram J

2011-09-23 // 21:39:53
» R

Hej!

Wir - Lite trög fattad R här, en jag fattar inte, de står väl likadant

J - lugnt

2011-09-23 // 22:00:13
» Anonym

2011-09-25 // 08:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback