tårar

tårarna bara rinner ner för kinderna när jag skriver detta. Har kommit in i en depp period nu. det händer ca 1 gång i halv året. och nu är det så igen.
kan ligga och gråta i timmar utan att någon hör mig. vart med om detta? det är ialla fall som det känns nu.
vet att jag kan förlita mig på er och prata ut, men jag har aldrig träffat er. skulle gärna ringa er och bara prata ut.
just nu vet jag inte änns varför jag känner mig så ledsen...?
kanske alla saker som  har hänt som senaste dagarna; polisförhör, konfirmationen, betyg och killar.
vet inte vad jag ska göra?! vill bara prata ut med någon j*vla psykolog eller varför inte gud? även fast han inte finns enligt mig (ändå ska jag konfimera mig?) så kan det vara sköt att bara gråta tills man inte kan mer.
ligger och lyssnar på depp låtar och stirrar ut i luften. knappt att jag orkade dra mig till datorn och skriva lite tidsinställda innlägg på denna bloggen och min vanliga.

sitter som en stor klump i halsen som jag bara vill gråta upp, men kan inte.
snälla nån, hjälp mig!
tack för att ni orkade läsa <3 ni betyder guld i mina ögon!
//S

2011-09-04 | 17:04:07 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» stalltinkerbell

Låter som mig, då typ :/ Fast mina handlar mer om: killar, prov, dumma lärare, dumma föräldrar och läxor. Jag får såndana då och då(oftare än 1 gång om året iallafall) och det är skitjobbigt

2011-09-04 // 17:15:36
» Hjerpe Stall

finns ♥

2011-09-04 // 17:49:04
» J

<3 ring mig!

2011-09-04 // 19:09:22
» //R

åh, jag håller med dom andra!

men ja håller med dig också! jag vet exakt hur det känns. jag har haft såna perioder också och nu har den börjat!

du har mig här om du vill prata!

vi kan väl höras på hotmail?

om du vill alltså!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-09-05 // 16:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback