Skolan -.-

God morgon!
Jo, för det flesta av er så har skolan nu satt igång igen. Och även för mig. 
Jag börjar lite senare idag, så jag har passat på att slänga ut lite tidsinställda till idag. 
Jag har mycket att göra IRL nu när skolan börjat, för då har även vardagen satt igång igen. Men jag ska försöka lägga upp så mycket tidsinställda som jag kan. 
I alla fall, 
Nu i morse tog jag ut Lillan, hon skulle tränas lite som vanligt. Skritt och trav med ryttare. Jag har även nu börjat att röra lite på bettet, och få henne att försöka förstå det. Vilket funkar helt OK. 
Det blir bekvämare för både häst och ryttare om hästen sänker huvud och halv, då den därmed höjer ryggen. 
Lillan fattar väl det här vid enstaka tillfällen. Men vi jobbar på det!
Outfit:
 
/R

2012-08-22 | 08:20:17 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback