Resultat - Grand Finale

Här kommer de efterlängtade resultaten! Jag hoppas att alla är nöjda, och vi tackar så mycket för att ni gillade idén med SM, nu åker hela vårt SM lag (de 5 som gick till final) till Tyskland där kval 1 för EM är. Önska oss lycka till! 
Det kommer ju att bli hopp EM efter hopp SM också, där de 5 som går till final utgör laget. Förmodligen kommer denna processen att upprepas nästa år och så att andra också får chansen, men då får inte de som kom till EM detta året vara med, i första hand i alla fall. Om det bllir för få antar jag att vi får vara med, men jag vill ge chansen till andra också. Jaja, nog pratat. Här kommer resultaten:
LC:1
1. Luftlycka - Lycka - Grattis! Du var den enda som var med, men här får du i alla fall- 
--
LB:1
1. A(Långedal) - Springtime - Grattis! du får...  
2. R - Holmens Little Pixie - Grattis! Du får ... 
3. Poniy - Lizzy - Grattis! Du får...
4. Luftlycka - Azula - Grattis! Du får... 
--
LA:1
1. R - Holmens Little Pixie - Grattis! Du får...
2. Neiwada - Wild Wonder - Grattis! Du får...
3. J - Fly Like A Bird - Grattis! Jag får... 
4. Luftlycka - Riverdancer - Grattis! Du får... 
--
LA:PO (Finalen)
1. Luftlycka - Firefox - Grattis! 
2. Olivia - Dee Lix - Grattis!
3. Neiwada - Wild Wonder - Grattis! 
4. J - Fly Like A Bird - Grattis! :D
5. A (Långedal) - Springtime - Grattis! 
--
Grattis allihop!! :D 
 
Kram J

2012-06-24 | 09:54:50 | Tävlingar | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback