Ston....!

Hello!
Jo, idag så fortsatte jag även min träning med Lillan. Jag bostade igenom henne, och la sedan på schabrak+sadel.
Nu reagerar hon knappt alls på sadeln längre, det är bra!
Jag tränsade och jag och min hästskötare gick in till manegen. Väl där inne fick hon skritta lite, innan jag började hänga på henne. Idag testade vi att skritta en lite längre bit. En hel långsida skrittade vi.
Efter det så longerade jag henne en stund, förtsatte med komandom så som "trava" eller "ptroo" etc.
När vi var klara med träningen så gick jag ut med henne ett tag, så att hon skulle få beta lite.
Här har ni hennes outfit:
/R

2012-06-04 | 18:00:00 | Outfits | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Hjerpe Stall

Sv: Hej!

Jag har inte bestämt vem Madicken ska säljas till än. Funderar på att hyra ut henne på foder först så jag kan se om jag verkligen klara mig utan henne hehe :) Men hon ska säljas eller ut på foder iaf.



Kram Hjerpe

2012-06-04 // 18:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback