Test :)

Vill ni veta lite om mig? Jag svarar på testet så sant jag kan men jag ger inte ut några namn eller annat, svara ni också på er blogg/hemsida så vore det kul!!

1. Tycker du att du äter mer än du borde? – Ja, helst vill jag inte äta alls, det tar för lång tid. Missförstå mig inte, jag vill inte bli sjukt smal eller nåt, jag tycker bara att det tar för lång tid xD
2. Vilken är din favoriträtt? – Det finns sjukt mycket, men måste nog  säga nåt grillat kött med potatis sallad eller liknande, men jag gillar en massa annat :)
3. Vad har du ätit idag? – Två mackor, youghurt med flingor, en bulle, en kaka och två glas saft.
4. Vilken är din favoritefterrätt? – Det måste nog bli godis eller så, lätt, enkelt och gott! (men inte för mycket)
5. Är du bra på att laga mat? – Nja, jag gör det inte så ofta, men då jag gör det brukar det gå att äta i alla fall, men som sagt, mat tar för lång tid och då är det heller inget kul att laga mat...
6. Är du en frukt- eller grönsaksperson? – Båda två tror jag...
7. Vilken är din favoritrestaurang? –Ingen speciell, men hemma är ju ofta gott:)
8. Är du nöjd med din vikt? – Jag ska inte klaga, men bryr mig ärligt talat inte så mycket..
9. Är du vegetarian eller vegan? – Nepp :)
10. Hur ofta äter du? – När jag har tid.

Girighet

1. Vill du ha mer än du har just nu? – Njaa...
2. Spelar pengar en viktig roll i ditt liv? – Ja ganska, men jag önskar att det inte var så...
3. Vad har du för mål i din framtid? – Att hinna med det  jag vill göra i livet. Att få ha hästar när jag är äldre

4. Anser du pengar viktigare än kärlek? – Hm.. nej, egentligen inte.. Men vill man ha häst så kostar det ju lite tyvärr...
5. Om du fick 1 miljon kronor nu, vad hade du gjort med dom? – Jag vet inte riktigt, sparat dem till framtiden...

6. Har du någonsin blivit kallad bortskämd eller girig? – Hm.. inte kallad så direkt, men jag är nog det enligt vissa, men det vill jag inte...
7. Har dina föräldrar mycket pengar? – Inte jätte, men vi har ju råd med tre hästar, varav ett är ett  föl och vi ska skaffa ett till :)
8. Hur mycket pengar spenderar du i veckan? – Inga alls, jag är pank. 
9. Gör du/eller hade du delat med dig av dina pengar till fattiga om du kunde? – Ja, men det beror på hur mycket jag har...
10. Har du någonsin rånat någon? – Nej ;)

Lättja

1. Hur många har kallat dig lat? – Inte så många ärligt talat...
2. Hur länge sover du om nätterna? – 7-8 timmar..
3. Tar du ofta tupplurer mitt på dagen? – Nej
4. Vilken var den mest depressiva tiden i ditt liv? – 2011 tror jag... men det var inte speciellt depressivt.
5. Vilket är bästa sättet att slappna av på? – Med en bok :)
6. Skulle du kalla dig själv en ledare eller en följeslagare? – Följeslagare, men ledare om ingen annan vill vara ledaren...
7. Skulle du kalla dig själv en omtänksam person? – Hm, jo...
8. Vid vilken tid går du och lägger dig? – Jag går och lägger mig typ 22-23 men somnar desto senare. Men det beror på vilken tid på året det är <3

9. Vad spenderar du mest tid på att göra? – Stallet, plugga, datorn och kompisar om jag hinner. 
10. Skulle du hellre gå ut och göra någonting eller stanna hemma? – Göra  någonting :)

Vrede

1. Vem var den senaste personen du var arg på? – Jag var lite arg på min kompis, men vi missförstod bara varann. Jag lämnar dock inte ut några namn.
2. Vad är det elakaste du har gjort emot någon?- Jag kan inte komma på något nu...
3. Hatar du någon? – Nej, men jag irriterar mig/ogillar vissa, men det gör väl alla, hata  är ett väldigt starkt ord...
4. Är du ofta arg? – Nej, men irriterad kan jag bli ganska så lätt, i alla fall på de i min familj <3
5. Vad var det senaste som gjorde dig arg? – Missförståndet med min kompis..
6. Har du någonsin slagit någon? – Ja... 
7. Har du någonsin velat ta ut hämnd mot någon? – Hm, ja det tror jag men kommer inte på något tillfälle nu.
8. Vad stör du dig mest på? – Supersnobbar.
9. Hur uttrycker du ilska och frustration? – Hehe, om jag är ensam svär jag... Annars håller jag det oftast inne så att andra inte ser att jag är arg.
10. Har du lätt för att förlåta? – Ja, jag kan inte vara arg länge.




Avund


1. Vem är du mest avundsjuk på? – Jag är avundsjuk på min kompis begåvning, men inte på själva henne. Jag vet inte annars...
2. Finns det något du skulle vilja ha som din vän har? – Ja, fast inte i saker, utan som sagt, en begåvning.
3. Finns det något som du tycker ditt liv saknar? - Lite mer självkänsla och att jag bättre kan lita på folk. Jag vet bara ett fåtal som jag litar på...
4. När skulle du kalla dig själv lycklig? – När jag är med de jag älskar, bland andra min häst. 
5. Olycklig? – Hm...
6. Har du någonsin tyckt synd om dig själv? – Haha ja, jag tycker lite synd om mig nu ;)
7. Överlag, tycker du att du har vad du behöver? – Ja, bara mitt liv fortsätter i samma spår.
8. Finns det någon som har varit avundsjuk på dig? – Ja, men inte nu längre tror jag inte...
9. Vill du ha ett annat liv än det du har? – Nej, jag tycker att jag har det bra som jag har just nu :)
10. Om du hade chansen att ta något från en vän som du tycker du behöver bättre, hade du gjort det? – Nej, verkligen inte. Min kompis behöver verkligen sin begåvning!!


Högmod

1. Vad är du mest nöjd med i ditt utseende? – Jag är hyfsat nöjd med min kropp just nu. Men jag vill inte vara så solbränd :( Jag har jättefula ränder xD
2. Vad gillar du mest med din personlighet? – 
3. Hur lång tid tar du att göra dig i ordning på morgonen? – Inte lång tid.
4. Använder du mycket smink? – Nej, aldrig nästan
5. Hur ofta shoppar du? – När jag lyckas fjäska med pappa, vilket betyder nästan aldrig. Iaf kläder och sånt. Jag får grejor till hästen då och då. Typ när vi är på mässan :)
6. Är ditt utseende viktigt för dig? – Nej, verkligen inte.
7. Skulle du vilja bli modell? – Nej!
8. Vad skulle kunna förbättras på din kropp? – Hehe, jag vill ha lite mer muskler :P
9. Tycker du att du är bättre än andra? – Nej.
10. Vilket är den mest pinsamma händelsen i ditt liv? – Haha, jag har gjort mycket pinsamt xD

Hoppas att ni tyckte att det var kul att få lite inblick i mitt liv :) Men jag vill inte avslöja för mycket på vissa ställen :)

Kram J


2012-07-09 | 22:55:13 | J's inlägg | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Rosgården

Vart hittar du dessa tester?:)

2012-07-17 // 23:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback