Hästar till salu från Ponnypenny

Golden Amadeus

Ras: Sv. Halvblod

Kategori: Storhäst – Ej slutmätt

Ålder: 4 år f. 08

E: Okänd

U: Okänd

Fakta: Amadeus kommer från stall stallgrimman, där han hade det bra, men han har inte haft det lika bra hela sitt liv. Dom på stallgrimman hittade honom i ett sjul i skogen och tog med honom hem. Nu så har han gått färdigt sin inridning och tycker att det är väldigt kul att hoppa och rida i all sorts terräng. I stallet är han supermysig och älskar att bli ryktad och ompysslad.

Endast till seriöst hem!

---

Twister

Ras: Arabiskt Fullblod

Kategori: D ponny

Ålder: 12 f.99

E: Okänd

U: Okänd

Fakta: Twister är en mycket fin och lite speciell dam, man kan inte hålla för hårt i hennes mun för att hon är ganska känslig ändå. Twister gillar mycket att rida dressyr eller rida ut. I hoppningen kan hon ibland vara lite tittig när det kommer "konstiga" hinder med kanske en vattenmatta. Hon är väldigt snäll i all hantering och tycker mycket om att bara stå och gosa i boxen.

Endast till seriöst hem!

---

Viking

Ras: Welsh

Kategori: C ponny

Ålder: 10 f.02

E: Okänd

U: Okänd

Fakta: En gång när jag var ute och red så hittade jag Viking betsndes vid vägkanten. Jag tog hem honom och märkte att han är en jättesnäll  ponny. Jag andvände honom till ridskolan ett tag, men nu så vill jag sälja honom. Antingen som ridskolehäst, hobbyhäst eller tävlingsponny, men hellst inte till för höga klasser då han kan lätt bli smittad av stress.

Endast till seriöst hem!

---

För mer info om hästarna eller om ni är intresserade, maila ponnypenny på [email protected]

Eller gå in på hennes blogg/hemsida: Ponnypennys blogg

Kram J


2012-03-19 | 19:08:57 | Hästar/ ponnys till salu! | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» geraldine

hej!

jag är intresserad av både goldens amadeus och twister! hör av er om de inte är sålda:)

2012-04-08 // 20:56:53
» LuftLycka

HUr mycket kostar Viking?

2012-04-16 // 17:43:42
» LuftLycka

Hej jag har nog redan frågat det här men iallfall.Jag jag få sätta ut några hästar och andra djur här i försäljing?

2012-04-20 // 17:23:56
» Julia

Jag är intreserad av Amadeus! Finns det någon bild på honom? :)

Svar: Som det står: om du är intresserad maila henne: ponnypennyhotmail.com eller gå in på hennes blogg: ponnypenny.blogg.se

Kram J
soreca.blogg.se

2012-06-25 // 09:44:52
» :D

Hej,är lite intresserad av Amadeus,bild på hnm??:)
--> besök gärna bloggen:Dkottbackensstuteri.blogg.se

Svar: Som jag skrev så får du maila henne eller gå in på hennes blogg.
Kram J
soreca.blogg.se

2012-08-03 // 14:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback