Neiwada gästbloggar :)

Hejhej, Neiwada här!
Jag har fått äran att göra mina andra gästbloggning här på Soreca!
Detta för att jag blev vald till månadens blogg på Soreca i april, älskar er!
Tack föra tt ni röstade på mig! Nog om det nu! Tänkte berätta lite om mig själv.
Ja jag kallas då får Neiwada här i lufthästvärlden. Just nu har jag två lufthästar som heter Golden Line och Wild Wonder.
Som jag tänkte berätta lite om här. Golden Line eller Golden som han kallas är föl till Wild Wonder eller Wonder som hon kallas.
Han är 3 år och jag ska snart börja med hans inridning. Just nu är han ca 145cm med blir stor häst. Han är väldigt hingstig av sig
menhan är ju hingst :-) Men ska dock bli valack då vi inte har nåon han kan gå med i hagen annars...Wonder heter då min andra häst.
Hon är ett sto på 6 år. Hon är 169.9cm och är av rasen Irish Draught. Med henne tävlar jag både hoppning och dressyr. Just nu ligger vi
på LA i både hoppningen och dressyren men vi satsar på att komma upp till MSVB hoppning nu i vår. Ska även kvala in till SM Dressyr med henne
nu i maj. Ja det var lite kort om mig och mina lufthästar. (Blev lite rörigt men så fick det blir...) Jag har i alla fall läst Sorecas blogg sedan i augusti 2011.
Och jag tycker den är jättebra! Hoppas ni också gillar den! Kika gärna in på min bloggwww.stallneiwada.blogg.se och lämna en kommentar om ni inte
redan har gjort det! Hoppas ni gillade gästbloggningen! :-D

Ha det bäst!
Kram Neiwada

2012-05-04 | 22:01:40 | Gästbloggningar | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback