Chocken har ännu inte gått över

Hej! Jag mår verkligen inte bra nu. Jag tänker inte skriva vad som har hänt eller vad jag har gjort. Så snälla fråga INTE<3
Jag ville bara skriva detta för att ni ska veta att det kan blir dåligt med uppdateringen då det har hänt lite grejor i helgen och jag är hemsk. 
Fly fick i alla fall en promenad igen. (Förvånade?) Hon verkade lite ledsen och jag kan förstå henne. Hon tycker väl att det är jättetråkigt att inte få springa...
Erna fick en uteritt och hon var en duktig tjej. Jag orkar inte skriva mer nu, kämpar mot tårarna. 
Kram J

2012-11-11 | 21:14:01 | J's inlägg | 6 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» F

hoppas du mår bättre snart... ♥

Svar: Tack<3
Kram J
soreca.blogg.se

2012-11-12 // 07:25:54
» A på Långedal

Finns för dig hjärtat!!Du vet att du kan säga allt till mig om du vill!Tvingar absolut inte!Har du lust att göra något någon dag i veckan?<33

Värdens största kramar från LD A till världens bästa!<3

Svar: Tack så mycket puss!
Kram J
soreca.blogg.se

2012-11-12 // 18:55:15
» Olivia

Hoppas det blir bättre snart<3 Du kan alltid parata med mig <3
Kram!

Svar: Tack<33
Kram J
soreca.blogg.se

2012-11-12 // 19:59:57
» Luftlycka

Du här mitt stöd! Hoppas ett du mår bättre snart! Kan alltid prata med oss! Fortfarande en trogen läsare xD

Kram O

Svar: Tack så mycket, ja du har verkligen hängt med länge! Cred till dig! :)
Kram J
soreca.blogg.se

2012-11-13 // 20:08:26
» RG

Jag finns att prata med om du vill!<33 Du behöver absolut inte men jag finns :) Hoppas det blir bättre snart!

Svar: Tack<33 Jag mår bra nu, det var en rätt jobbig sak som hände men det löste sig ganska så snabbt. Jag har dock lärt mig en läxa av detta <33
Kram J
soreca.blogg.se

2012-11-18 // 19:19:46
» Johanna

Känner inte dig så bra, men hoppas att det blir bättre. :(

Svar: Tack<3
Kram J
soreca.blogg.se

2012-11-21 // 14:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback