Le dagen..

 
Ok, nu har jag inte varit särskilt aktiv. Men just nu har jag jätte mycket annat i huvudet och då blir tyvärr bloggen lidande. :(
I alla fall, så ska min hästskötare ha hand om Five tills han säljs, då jag helt enklet inte hinner med honom.
Idag fick Classic sig ett markarbetes pass och Lillan fick jogga av sig lite träningsvärk ute.
Om vi börjar med Lillan. Jag har tränat så mycket med henne på sistone och hon har verkligen förbättrats. Hon orkar bära sig i galopp nu på volten och på spåret, och bommar är inte lika läskiga längre :)
Så, idag fick hon jogga av sig den där äkliga träningsvärken ute på slingorna runt Soreca, det var redan lite mörkt så vi tog massa reflexer!
 
Classic då, hon fick sig ett mararbetes pass, jobbade mycket på böjtspår och med korta bommar så att hon fick jobba ihop sig orentligt. Började i trav på volten, i båda varven, la in mycket skritt övergångar för att få henne lösgjord och avslutade med galoppbommar längs ena långsidan, det fick räcka för idag.
 
GLÖM INTE MEJLA OM NI ÄR INTRESSERADE AV FIVE!
/R

2012-11-28 | 16:11:33 | Outfits | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Loppan

Hej, jag har just nu en omröstning på min blogg om vad jag ska ha för julkalender, så gå gärna in och rösta! Tiden går ut den trettionde november och ni röstar via kommentarer.
Alternativen är:
1. En historia, ett nytt avsnitt varje dag.
2. En "paketkalender", en present till någon i lufthästvärlden.
3. En "tävlingskalender", en liten tävling, typ ett lotteri, varje dag.

Svar: Hej! Vad roligt! Jag skulle nog vilja ha en "paketkalender" tror jag! :) Det verkar kul! Lycka till<3
Kram J
soreca.blogg.se

2012-11-28 // 17:06:59
» Zafirgården

Hej hej!

Återigen kikar jag in här och påminner er om att ni inte betalat för Classic. Det är något som ska ske snarast, om inte hävdas köper och hon säljs vidare till någon annan.

Svar: R har problem med internet och kan inte komma in. Jag kan prata med henne men du måste respektera att hon inte kan vara inne så flitigt. Det är inte hennes fel att hon inte kommer in. Hon accepterar priset du skickade via mail och betalar det.

/J
soreca.blogg.se

2012-11-29 // 16:35:46
» Zafirgården

Sedan jag skrev så har allting ordnat sig.

Svar: Vad bra, då har ju allt löst sig :)
Kram J
soreca.blogg.se

2012-12-07 // 08:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback