OK

Hello där ute!
Just nu händer det  mycket i mitt liv, mycket olika,roliga saker :)
Så jag har tyvvärr inte tid till Soreca för tillfället. Lillan fortsätter att ridas in, och Five tränas för fullt.
Ni kommer inte se så mycket av mig på bloggen på ett litet tag, men jag slänger in ett inlägg då och då. Så ni får fortsätta kolla in här, J är kvar, och jag är kvar, tar bara en liten "paus" ett tag :)
 
/R

2012-11-17 | 00:42:30 | R's inlägg | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Zafirgården

Då verksamheten på Zafirgården håller på att ändras och har gjort nu under ett tag känner jag att Classic inte längre passar in här. Jag har inte haft henne länge men jag gillar verkligen henne. Dock så kommer hon inte att utvecklas här mer på grund av detta och jag har tagit beslutet att sälja henne. Vill du köpa tillbaka henne eller ska hon säljas till någon annan?
Under tiden hon har varit här har jag hunnit samla ihop många meriter med henne och mycket mer. Så hon kommer minst sagt tillbaka i samma skick om du nu vill köpa tillbaka henne. Priset har jag inte funderat jätte mycket på. Känner att hon är "mer värd" nu men hemmet är viktigare än priset och jag tror att Classic skulle bli glad över att få komma "hem" igen till er. Sedan jag köpte henne har hon varit i liten av sin egen värld, tänk på er tror jag. För glädjen man sett att hon har hos er är som bortblåst här även om jag försöker med allt för att få henne glad och pigg. Hon är uthyrd tills 1.a Februari men kan redan nu skriva er som ägare igen. http://zafirgarden.weebly.com/classic-electra.html

Kram!

2012-11-17 // 15:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback