Promenad

Hej! Idag gjorde jag helt enligt mitt lilla "schema." Det ar en dag för planering. Jag gick upp tidigt och spolade ben på Fly. Mockade samtidigt som hon blev spolad. Sedan torkade jag benen samtidigt som jag borstade henne och gjorde i ordning hennes mat. När benen hade torkat lindade jag henne och gick på en promenad i ca en timme. Hon var jätteduktig men det känns verkligen vemodigt att gå såhär... Jaja, vi får väl se hur det blir. 
När vi kom tillbaka fick hon gå in i sin grushage och fick mat.
 
Därefter var det Ernas tur. Idag var hon lika mysig som vanligt. Vi gjorde lite vanlig hederlig dressyr och hon var riktigt duktig. Kunde galoppera flera varv utan att tappa takten. Nu är det bara formen kvar. Tölten och traven gick lika bra som vanligt! Riktigt roligt ridpass idag och både jag och Erna blev svettiga och goa. 
Kram J

2012-11-25 | 14:42:35 | J's inlägg | 6 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Zafirgården

Hej hej!

Hur gick det med Classic pris, trodde inte ens att du hade flyttat hem henne!

2012-11-25 // 15:26:48
» Alva

Vilken rolig dag du verkar ha haft :)
Kramis Alva

Svar: Ja, den var mysig<3
Kram J
soreca.blogg.se

2012-11-25 // 17:52:05
» Ef

Den 4 dec är det stall skigsstjärnans årsdag så jag har lagt upp lite tävlingar på bloggen :D kika gärna in :)

Svar: Vad roligt, vi kikar in! :)
Kram J
soreca.blogg.se

2012-11-25 // 21:32:52
» Ef

Var har vi tagit vägen från länkarna? :'(

Är neiwada tillbaka?

Svar: Vi visste in vilka som var aktiva längre och värda att länka. Så vi la upp ett inlägg om vilka som ville bli länkade och ni var inte en av dem som ville så vi tog bort alla och startade om på nytt. Ni får vara med igen om ni vill<3

Nej, Neiwada har tyvärr slutat<3

Kram J
soreca.blogg.se

2012-11-25 // 21:53:48
» ElinF

Okej visste att hon ahde slutat med hon är ju me dpå tävlingen så jag tänkte...

Ja det skulle vara kul att vara med bland länkarna <3

Svar: Ja, hon är lite småaktiv på mail och bloggar.. <33
Kram J
soreca.blogg.se

2012-11-28 // 15:25:55
» EELLIINN

OKEJ :)

2012-11-29 // 17:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback