Dagen + igår

Hej igen!
Tyvärr så har mitt internett dampat lite igår, så jag kunde inte blogga. Men ni får höra det nu:
Lillan:
Igår - Igår fick Lillan löslongeras, eller NH tränas om man nu vill kalla det så. Jag släppte henne i manegen och hon fick springa av sig och sträcka på benen. Galna ponny! Jag tycker att det är viktigt att hästar, speciellt unghästar får sträcka på benen och musklerna efter en hård träning. Så det fick Lillan göra igår.
 
Idag - Idag red jag Lillan, mycket skritt och trav, precis som vanligt, och jag jobbade mycket med tempo växlingar och att få henne att ta stöd på bettet. Det gick hyffsat i alla fall. Lite slängig i traven fortfarande, men helt OK.
Outfit:
 
Five:
Igår - Igår tog jag med Five ut på promenad. Det regnade lite, men inte alls mycket. Så vi gick ut i skogen, och joggade upp för lite backar för att stärka musklerna. Totalt var vi ute ca 1 timme. Väl inne i stallet fick han på sig sitt stalltäck. Mys killen...
 
Idag - Idag tömmkörde jag Five i manegen. Jag skrittade fram honom för hand i manegen och försökte få honom att lyssna ordentligt till mig.Sedan fick han jogga runt mig lite, innnan vi började jobba. Totalt var passet ca 40 min. Outfit:
 
/R

2012-10-03 | 16:24:15 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback