Färger

Hej! Ni vet ju att jag är ett fan av färger. Jag älskar färger, att matcha och planera outfits.
Fly har jag ju klätt ut ett antal gånger. Hon har till och med fått vara zebra en gång, om ni minns. Haha, det var inte något seriöst, men det var väldigt roligt!
Fly vet jag att jag vill ha en massa färger till! Jag vill ha allt!
Men till Erna har jag haft riktigt svårt. Det har mest blivit svart och vitt, men jag tycker att hon är så fantastisk att jag inte vill dränka henne i färger. Jag har verkligen beslutsångest.
Vad är finast på henne?
Vad tycker ni?
Är det fint att ha en massa färger, som på Fly, eller ska jag ha lite diskret svart och vitt, eller ska jag ha en fin färg som jag nästan bara har till henne? Jag kan inte bestämma mig.
Kommentera! Vad är finast på Erna?
 
Kram J

2012-10-14 | 22:28:06 | J och R | 6 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Jag

Jag tycker att det är snyggt att ha Limegrön och
Ljusblått på fuxar. Glada färger. Jag har en fux (lufthäst)
Som jag ofta har ljusblått på ( har inte hittat ett riktigt snyggt grönt schabrak än) har även testat rosa på henne,det var också ganska gulligt men jag föredrar blått och grönt :)

P.S kolla gärna in min och mina kompisars blogg:
Linhagen.Devote.se. :D

2012-10-15 // 07:07:08
» Q

Jag tror hon skulle passa i marinblått! Hennes färg liksom :D

2012-10-15 // 07:08:02
» stall grimskaft

tänkte också på lime grön. jag hade det när hon var hos mig. och så hade jag skrik rosa ^^

2012-10-15 // 15:54:06
» LuftLycka

Marinblå, ljusgrön, mörkgrön, ljusblå oc skrikrosa tycker jag passar henne🐎

2012-10-16 // 07:32:44
» Pao

Lime grön!!

2012-10-17 // 07:21:27
» Amanda Lindgren

marinblått

2013-02-07 // 17:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback