Hästarna rakade!

Hej hej!
Idag så klippte jag båda mina små bebisar! De börjar bli kallare, och när de blir svettiga så vill jag inte att de ska bli kalla så fort. Jag har valt att klippa Lillan helt, då hon jobbas/eller ska börja jobbas riktigt ordentligt, det funkar ju att rida henne precis som en vanlig häst, till skillnad från Five. Lillan är klippt såhär:
Och Five, har jag klippt överallt bort sett från över ryggen, då han inte kan jobbas lika hårt som en häst som rids, och jag vill inte att han ska frysa. Five blev klippr såhär:
Så, nu har hästarna även fått ordentliga stalltäcken, men mer om det senare!
/R

2012-10-13 | 17:18:08 | R's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback